Simon Sakkestad

Daglig leder og sportsidiot

Simon er en lagspiller som elsker idrett og spesielt fotball. Han er spillende trener, og elsker å bygge ting – analogt og digitalt. Simon er utdannet siviløkonom med mastergrad i ledelse, finans og strategi. Han er spesielt serviceorientert og er spesielt opptatt av å sikre at Hero+ forstår sine kunders behov og problemer best, for kun på den måten kan Hero+ bli det beste alternativet.
Simon går i ilden for kundene, men motiveres og av å jobbe analytisk og med fokus på målbare økonomiske effekter, og kjenner sterkt på gleden av å lede et selskap som skal gi mer for mindre til norsk breddeidrett – klubbene fortjener det, utøverne fortjener det og foreldrene fortjener det.

Marcela Delgado A.

CMO

Marcela studied psychology in order to understand human behavior, and with the changing times she specialized in human behavior in virtual and online environments. She has worked for seven years creating strategies aiming to bring together users and brands, usually (but not only) in online contexts, by understanding the consumer, the brand identity and the value offer. She loves to work in a collaborative and dynamic workspace, both
online and offline and use her skills and critical point of view to help connect users to new technologies in a world each day more digital and with more platform based, service oriented, business models.

Hammad Ali

CTO

Hammad being a football fan and technology oriented guy loves being part of the team and perform to its fullest. Holding a degree of computer science in the rapid evolving world of technology he can deliver the solutions regarding newer technologies. As a diligent worker he is ensuring that the customers of Hero+ do not face any sort of trouble while enjoying the wonderful experience of being unique than the rest of the world

Siri Seljeskog

Digital SoMe-rådgiver

Siri er ei 18 år gammel jente som brenner for digitalt arbeid og idrett - spesielt fotball. Hun er spiss på Hundvågs juniorlag, og studerer siste året på medier og kommunikasjon på Hetland videregående skole. Tidligere har hun jobbet med å produsere innhold, og styre sosiale medier innen reiselivsbransjen i regionen.

Zaid Waqar

Designer

I konkurranse med femti designer der oppgaven var å designe sportstøy var Zaid den desidert dyktigste. Vi er derfor veldig glade for at han har blitt en del av teamet, i en rolle som 'remote designer'. Han er sertifisert profesjonell grafisk designer med flere års erfaring som online freelancer. I tillegg til å designe sportstøy tar han en mastergrad innen IT ved et anerkjent universitet i Pakistan.

Tobias Mørland Kvaslerud

Forretningsutvikler og sjefstester

Tobias er treningsnarkoman, elsker all ballidrett, og har to små sønner som spiller fotball. Han er ikke vanskelig å spørre når potensielt nytt tøy eller utstyr skal testes. Tobias har master i strategi og finans fra Norges Handelshøyskole (NHH) og har mange års ledererfaring fra management consulting i PwC og forretningsutvikling & strategilederposisjoner fra industrien. Tobias hoppet av trygg karriere i forretningsverden for å bruke sin kompetanse i krysningspunktet mellom sin lidenskap (sport) og forretningsutvikling. Han har brukt sin profesjonelle kompetanse til å bygge en operasjonsmodell som gir mer for mindre til norsk breddeidrett og grasrot.

Om oss

Hvorfor er det så vanskelig å finne ut hva unikt sportstøy koster?
Hvorfor må høy kvalitet og unikt design koste så mye?
Hvorfor er det ingen som gjør det enkelt for meg å bestille?
Disse spørsmålene var starten på sportsmerket Hero+

Hvorfor?

Når vi satt oss inn i dette markedet så vi at det burde være mulig å bruke teknologi til å gjøre en del ting enklere og dermed kunne levere høykvalitetsprodukter med enestående designmuligheter til konkurransedyktige priser.
Vi er, og har alltid vært, aktive i breddeidretten. Dette gjør at vår visjon om å bringe inspirasjon og økt idrettsglede til små og store helter var en naturlig retning fra dag en. Gjennom produkter som er av samme kvalitet som de tradisjonelle heltene bruker, enestående designere og gode bestillingsløsninger skal vi levere dette til det kostnadsnivået som klubber og utøvere fortjener. Alt vi jobber for og mot orienteres rundt våre kunder, som for oss først og fremst er idrettsutøvere og klubber.

Hva?

For utøvere er det først og fremst design og prestasjonsegenskapene for sportskolleksjonen som er viktig. Derfor består vår kolleksjon av bekledning som er utviklet for å holde utøvere avkjølte med lette og pustende tekstiler i kamp og på trening. Teknologien vi anvender i våre produkter er kompleks og tilpasset norske utøvere og norsk klima.
For idrettsklubber er sportskolleksjonens utvalg og kvalitet viktig. Videre er totalkostnad som inkludert direkte og indirekte tid og kostnader avgjørende. Vår bestillingsløsning for klubb (app.heropluss.no), nettbutikk for medlemmer og sportskolleksjon er laget slik at vi skal være klubbens førstevalg.

Bærekraft og etiske retningslinjer

Bærekraft er viktig for oss. For oss handler bærekraft om mange ting.
Vi skal ikke lage mer sportstøy enn de våre kunder har behov for. Vi har ikke varelager, men produserer alt på bestilling slik at vi unngår overproduksjon. Ingenting er tristere enn om vi lager sportstøy som ikke blir brukt av heltene. Når vi velger ut våre underleverandør ender vi ikke opp med de billigste, men de som både har høy kvalitet på produktene og gir oss en tilstrekkelig trygghet på at de følger vestlige etiske retningslinjer i forhold til arbeidsvilkår.

Vi besøker selv våre leverandører for å verifisere at dette stemmer, men siden vi er en liten organisasjon med begrenset mulighet til dette er vårt viktigste tiltak å velge leverandør der våre internasjonale  konkurrenter jevnlig foretar ikke-varslede revisjoner. Det er viktig for oss at måten vi driver butikk på møter de strengeste samfunns- og miljøhensyn. For oss er dette selvsagt.

Vi holder til i Stavanger og har for tiden kontorlokaler og show room i et kontorfelleskap med oppstartsbedrifter sentrum. Adressen er Heroes AS, Jens Zetlitz gate 25, 4008 Stavanger.